06 08 2013

Facebook'daki Sayfama Beklerimm ^·^

Facebookdaki Sayfama Beklerimm ^·^ |  görsel 1

Demi,Miley ve Selena paylaşımları olucak. Neler mi paylaşıcaz? Sözleri Fotoğrafları Gifleri Videoları Başka ünlülerin onlar hakkındaki düşünceleri Kırmızı halı Kazandıkları ödüller Şarkılarını kolay ve kaliteli indirme linkleri Photopackler Pngler İşte sayfamın linki +15 den sonra paylaşıma başlanıyor! Ilk 10 kişi içerisinden 3 admin seçilecek! https://www.facebook.com/pages/Demi-LovatoMiley-Cyrus-Ve-Selena-Gomez/275386709266612?ref=tn_tnmn   Devamı

28 06 2013

Made In The USA!

Made In The USA! |  görsel 1

Behind The Scene 4 Saat Önce Yayınlandı!!   http://www.youtube.com/watch?v=2hwGJVRsbHg   Ve Bu Da İzlemeyenler İçin Lyric Video!!   http://www.youtube.com/watch?v=HcL31nYtHxA Devamı

19 06 2013

İşte Karşınızda Miley Cyrus!

İşte Karşınızda Miley Cyrus! |  görsel 1
İşte Karşınızda Miley Cyrus! |  görsel 2

Henüz 14 yaşındayken onu tehdit ettiler. Hannah Montana'nın konusunun çalıntı olduğunu çıplak fotoğraflarını vermezse bu olayı açıklayacaklarını söylediler. Babasının elinden tutup Teen Vogue'ye gidip çıplak fotoğraflarını vereceğini söyledi. Oradakilerin olaydan haberi yoktu. Miley içerde üstünü çıkardı ve üstüne bir örtü alarak kameraların karşısına geçti, ama korktu yapamadı. Örtüyle olan o fotoğrafına herkes hakaret etti, The Sun gazetesinde "Soyunduktan Sonra Utandı." olarak geçti. Ünlü blog yazarı Klara bu konu ile ilgili "Küçük kadın Miley Cyrus" ile başlayan aşağılayıcı bir yazı yazdı. Teen Vogue dergisi "Soyunmak istediğini kendisi söyledi." dedi. Miley olayı açıkladığında kimse ona inanmadı. 14 yaşında ilk sevgilisi oldu, Nick Jonas. Ama yakın arkadaşı Selena Gomez'de Nick'i seviyordu. Miles to Go kitabında olayı açıkça anlatmıştı. Nick ve Selena gizli gizli görüşmeye başlamışlar, ve sonra çıkmaya. Miley onların ilişkisini Nick ile 1.ay dönümlerinde öğrenmiş. O günden sonra Selena ile arası açıldı. Demi Selena ve Miley arkadaşlığı bozuldu, Demi ikisi arasında bir karar vermek zorunda kaldı. Ama ne Selena ile nede Miley ile arası bir daha asla çok yakın olamadı. Miley'nin ilk konseri..Sahneye Hannah olarak çıkmıştı. Şaşkındı ve babasına dönüp "Bütün bu insanlar benim için mi burada!" demişti. Billy Ray ona gülerek "Hayır Hannah Montana için." dedi. Büyüdü. İnsanlar onun için çocuk demeye başladılar. Bundan sıkıldığı için Hannah'yı bıraktı, ayrıca Disney Miley'nin üzerinde bir haklarının olduğunu düşünmeye başlamıştı. Disney onu yönetmeye başladı. Kıyafetlerine v... Devamı

19 06 2013

Bu Ayın Aramaları ^·^

Bu Ayın Aramaları ^·^ |  görsel 1

Bakalım bu ay neler aranmış :) Lovatic Testi 61.....vay be lovatic testi bu kadar sevildi mi :D Lovatic ne demek? 8......gene bazı arkadaşlar tepemin tasını attırmaya çalışıyo galiba :D Bella Thorne hakkında bilinmeyenler 5.......aslında bilinen bazı özellikleri yazmak daha doğru olurmuş o içeriğe sonuçta ben biliyosam bilinmeyen özellik olmaz :D  Disney channel seçmeleri 3.....ay canım 3 sazan daha :D seçmelere katılmaya kimin gücü yeter lan :D Bridgit Mendler postcard çeviri 2..... 2 kişi bakıcak da olsa çeviri çeviridir en kısa zamanda eklicem :) Miley Cyrus disleksi hastalığı 2.....öyle bişey bilinirde yok ama araştırıcam :) Disney'in Miley'ye yaptıkları 1......bunun üzerine bi yazı hazırlayacağım en kısa sürede. Yarı vejeteryan1.......ehehe bunu benim bloğumda araman ilginç :D    Bakalım nerelerden ziyaret edildim :D  Google.com.tr 194  Google.com 24 Google.az 8 Yandex.com.tr 4  Diğer siteler toplam 13  Bloğumu ziyaret eden herkese teşekkürler :)  Ve şunu da paylaşasım geldi :D      Devamı

19 06 2013

GERİ DÖNDÜM :))

GERİ DÖNDÜM :)) |  görsel 1

Bu 3. Geri dönüşüm :D ama napabilirim kısa bi ara vermek suç mu yani :D daha yeni espriler yeni haberler yeni şarkılar falan derken bu yazınızı iyi geçirmeniz için size yardım edicem :) bir sürü yorum atmışsınız falan çok duygulandım :D her gün bloğumu ziyaret etmişsiniz :) günde en az 33 kez bloğuma girilmiş bu gün 55 kez falan off çok mutluyum :D sadece bi takipçim azalmış umrumda değil 1 kişi takip etse gene de paylaşıma devam ederim :)  Devamı

27 11 2012

Nerdeyse Hiç Giremedim :(

Nerdeyse Hiç Giremedim :( |  görsel 1

Bloğa hç grmdm sınavlar vrdı! Ne zmn tableti elime aldm bloğu açtm annm seslndi ufff.......Neyse bklm ne kadar soru brkmş?? Zendayanın en sevdği renk?? -Pembe vb. Tonları.... Lovatic nedir?? -Delirtmey mi çalışıyonuz bni ln!! http://haberdisney.blogcu.com/disney-unluleri-hakkinda-bilmedikleriniz/12691857 -Çk merak ediyrm bunu ndn aramya yazdklrnı ;D Shakira nın sevdiği renk?? -Bloğn ismni iyi oku bşna kullanıcı adı istmylar :D Google.com.tr'de 125 kere  Google.com'dan 95 kere aranmışm coma gıcığnz ne ln :D   Bu aramalarda blmdğnz ama sorduğnz soru vrsa diğr içrklerdn bakın!! Devamı